LA Times Wrong, But This Time They Admit It.

I hope this doesn't throw you out of your chair, but the LA Times was wrong in an article. The difference between this day and every other day is that this time they admit it. The story in question was one that ran 18 months ago about baseball players on steroids named in court documents which by now you've probably heard plenty about. The LA Times, using anonymous sources of course, (do you see a pattern here?) named Roger Clemens, Andy Pettitte, Jay Gibbons, and Miguel Tejada as steroid abusers. Fast forward to the actual affidavit being unsealed, and those players are in fact not among those listed. Times spokesman Stephan Pechdimaldji said "We regret our report was inaccurate and will run a correction." which I'm pretty sure will be also be known as 'exhibit A' in the libel suits to come. U.S. District Court Judge Edward C. Voss referred to the Times this way: "At best, the article is an example of irresponsible reporting. At worst, the 'facts' reported were simply manufactured." Judge, I believe this makes you an honorary Newsbuster.